Wednesday, January 28, 2015

က်မ နဲ႔ လိင္ ကဗ်ာ ဆ၇ာ { ကဗ်ာ }

 

ရွင့္ကိုယ္ရွင္ ျပန္ၾကည့္ပါဦး 
အသားအရည္ေတြ ျဖဴဖတ္ျဖဴေရာ္ 
ရွင့္စကားလံုးေတြ တစ္ေန႕
တျခား ပိုးႏွံေကာင္ေတြလို မ်ားျပားလာ ......

ရွင့္ခႏၶာကိုယ္ဟာ 
အဆီ တစ္ထပ္ အသား တစ္ထပ္ နဲ႕ပါလား 
အဲဒီ မ်က္မွန္ အ၀ါၾကီးကို ခဏ ခၽြတ္လိုက္ ပါဦး 
က်မ ကိုေသခ်ာၾကည့္စမ္း ျဖည္းျဖည္းေပါ႕ ဆရာၾကီးရယ္ 
အခ်ိန္က အေစာၾကီးရွိေသးတယ္ 
အျပင္မွာ မိုးစက္ မပါဘဲ မိုးေတြ ရြာေနတာ 
မီးခိုးေတြ ကို အူလို႕ေပါ႕ .......

အသားထဲ က ေလာက္ မထြက္ပါဘူး
 ေလာက္ထဲ ကသာ အသား ရွာစားၾကည့္
 ေျပာရင္း ဆိုရင္း ရွင့္ လွ်ာၾကီးက 
ဘယ္ေခတ္ ကို ဦးတည္ေနတာလဲ 

က်မ အေကြ႕မွာ 
ရွင့္ကို ေခ်ာက္ထဲ တြန္းခ်လိုက္ ဖို႕ 
အသာေလးဆိုတာ ရွင္ေမ႕ေနလား 

 
 ရွင့္ အိတ္ကပ္ ထဲက မ်ိဳးစိတ္ေတြ 
တျဖည္းျဖည္း သားေပါက္ႏႈန္းတိုး ဖို႕ က်င့္လိုက္ပါဦး
  ေျပာရင္း ဆိုရင္း ရွင့္လက္ေရာက္ လာေတာ႕မွာ 
က်မရဲ႕ ဇစ္ ရွိတဲ႕ေနရာ အသာေလးပါ.......


 ေခတ္ၾကီး က ဖြင့္ၾကည့္ ဖို႕လြယ္ပါတယ္ 
ရုပ္သံလိုင္း မိဖို႕ဆို 
ရွင့္ အင္တာနာ တိုင္
 ေသခ်ာေထာင္ ထားဖို႕ေတာ႕လို မွာေပါ႕ ........

ဘာရွင့္ .. ရွင္က ကဗ်ာဆရာ ဟုတ္လား.. 
ရွင္က ဘာကဗ်ာေတြေရး တာလဲ 
ကဗ်ာေတြ က ရွင့္ ကိုေရးေနတာလား 
ရွင္က ကဗ်ာေတြကို ေရးေနတာလား 

က်မဆီ က မွင္ရည္ က်ဲက်ဲေတြ က 
ရွင့္ ကေလာင္တစ္ခုကို 
ဘယ္ေလာက္ေထာက္ပံ႕ေပးမွာ မို႕လို႔လဲ......

 ေက်းဇူးျပဳျပီး ရွင္ အရမ္း မမႈတ္ပါနဲ႕ 
က်မ စီးကရက္ ကို သာခဲ တတ္တာ 
အေငြ႕ကို မခံႏိုင္ဘူး ......

ရွင့္မွာ နာနာ က်င္က်င္ ခါးခါး သီးသီးေတြ သိပ္မ်ားတာပဲ
 ေသခ်ာ သိမ္းထားတာ ကိုး 
ရွင္က ေခတ္ၾကီး ကို ရက္ရက္ေရာေရာ ေပၚေပၚ တင္တင္
 ေသာက္စား ပစ္တတ္ တာ က်မသိပါတယ္ 

ရွင့္ရဲ႕ ပြတ္သီး ပြတ္သပ္ ကဗ်ာေတြေနာက္ မွာ 
လက္ဖမိုး လက္ဖ၀ါး မကြဲျပားေတာ႕တဲ႕
 ေတာင္းခံမႈေတြ လာေတာ႕မယ္ မလား
 ျပီးေတာ႕ ရွင္ဟာ က်မကို ထည့္မယ္ 
ကဗ်ာထဲ မွာ စာသားေတြ ထဲမွာ
 အေရွ႕ျပီး ရင္ အေနာက္ 
ရွင္ ဟာ အရပ္မ်က္ႏွာေတြ လည္း မေရွာင္တတ္ဘူး 
ရွင္ေရးေနက်  အရက္ခြက္ေတြ ထဲမွာ 
က်မ ဟာ စားစရာ အျမည္း လား 


ဒီလို ဆိုေတာ႕လည္း တို႕လိုက္ ပါဦး 
က်မ အတို႕အျမဳပ္ က 
ရွင့္ အာေခါင္ကို စြတ္ဆိုေစ မွာပါ 


က်မ က ရွင္ေပၚေပၚ တင္တင္ လူလည္ေကာင္ ပြဲထုတ္ ရဲတဲ႕ 
အ၀တ္ တစ္ထည္တဲ႕လား 
ရွင့္ အျမစ္က ၾကီးထြားႏႈန္းျမန္ေၾကာင္း သက္ေသျပ ဖို႕ 
က်မက ေျမၾသဇာ လုပ္ေပးရမယ္ေပါ႕ 


လိင္ အေၾကာင္း ကဗ်ာေတြေရးျပီး 
လိမ္လိမ္ မာမာ ပါးပါး နပ္နပ္ နဲ႕ 
လိမ္ျပီး ရင္ ထပ္ လိင္လိုက္ပါဦး


 ျပီးရင္ေတာ႕ ေခါင္းမူးျခံဳ ထားတဲ႕ 
မ်က္ႏွာဖံုးစြပ္ ထားတဲ႕ က်မကို 
ရွင္ တစ္ခုခု တပ္ဆင္ေတာ႕မယ္
 ေဆာရီးပါရွင္ ေခါင္းစဥ္ေတြ ထဲမွာ က်မ မပါခ်င္ဘူး 
ရွင္ ဖီလင္လာေနရင္ ေရအိမ္ထဲ ၀င္ေနလိုက္ပါ။ 



- ဗိုလ္ နင့္ -
From....  လူဗိုလ္ဟူသည္


No comments:

Post a Comment